Thursday, July 4, 2013

***** က်မက မိန္းမ တစ္ေယာက္ပါ *****



က်မက မိန္းမ တစ္ေယာက္ပါ---
က်မ ရဲ႕ အျပံဳးမွာ
ကာလာစံု သံုးထားေပမယ့္
နွလံုးသားမွာ အျဖဴေရာင္
အလႊာပါးေလး တစ္ခု ေတာ့
လိုရမယ္ရ ၿခံဳထားတယ္။

္က်မက မိန္းမ တစ္ေယာက္ပါ---
က်မ ဘဝ လံုၿခံဳ လွပဖို႔အတြက္
က်မရဲ႕ သိကၡာကို
မာနသံုးျပီး
အလွပဆံုး ေဘာင္သြင္းထားတယ္။

က်မက မိန္းမ တစ္ေယာက္ပါ---
က်မ ပတ္ဝန္းက်င္ကို
လက္လွမ္းမွီသေလာက္
အေရာင္မဆိုးတဲ႔ ခင္မင္မႈ နဲ႔ အျဖဴေရာင္ ေမတၱာေတြ
ပံုေအာျပီး ေပးထားတယ္။

က်မက မိန္းမ တစ္ေယာက္ပါ---
ဒါေပမဲ႔ တစ္ခါတစ္ေလ
က်မရဲ႕ ႏူးညံ႔မႈကို
က်မရဲ႕ လြတ္လပ္ေပ်ာ္ရႊင္မႈနဲ႔
တိတ္တဆိတ္ ဖံုးအုပ္လိုက္တယ္။

က်မက မိန္းမ တစ္ေယာက္ပါ---
က်မေပးတဲ႔ အေရာင္မဲ႔ ဆက္ဆံမႈကို
မာယာရဲ႕ ေခါင္းစဥ္ေအာက္
ေခၚသြင္းခ်င္တယ္လား???
နားလိုက္ပါ
က်မက မာယာကို
ပစ္ပစ္ခါခါ ေက်ာခိုင္းထားတယ္။

က်မက မိန္းမ တစ္ေယာက္ပါ---
လိုအပ္ရင္
က်မက မ်က္ရည္ကို ရင္း
မာယာ လက္နက္ခင္းတဲ႔
အနက္ေရာင္ နွင္းဆီ တစ္ပြင္႔လည္းျဖစ္ေနတတ္တယ္။

ဒါေပမယ့္
က်မက မိန္းမ တစ္ေယာက္ပါ-----။

ဝသုန္

(03-Jul-2013)

No comments:

Post a Comment